Понеділок
29.04.2024
15:50
Вітаю Вас Гость
RSS
 
ПЕРША ВЧИТЕЛЬКА
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Форма входу

Меню сайту

Категорії розділу
Готуємось до уроку [16]
виховна робота [3]
сценарії
для батьків [13]
поради, рекомендації
Записник учителя [8]
поради, ідеї, досвід

Нас відвідують...

Статистика
Total users: 1034
Зарег. на сайте
Всего: 1034
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0
Из них
Администраторов: 1
Модераторов: 1
Проверенных: 0
Обычных юзеров: 1032
Из них
Парней: 114
Девушек: 920

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Моя робота » Записник учителя

Поради для кмітливого читання

            Поради 

для кмітливого читання

  • Чітко сформулюйте, яку інформацію шукаєте.
  • Почніть із вступу, змісту та анотації (основна інформація подана саме там).
  • Тримайте книжку на відстані 50 см, щоб бачити всю сторінку.
  • Пам'ятайте будову розділів книжки: назва розділу та перший параграф подає тему, центральна частина поглиблює та пояснює її у кінці - підсумок.
  • Продивіться підзаголовки (або інші підказки - ілюстрації, підписи, відокремлений текст тощо).
  • Проведіть указівним пальцем згори донизу по тексту, стежачи очима за ним (побіжне, вибіркове читання).
  • Знайдіть те, що потрібне, зафіксуйте (номер сторінки на папері, а якщо книжка ваша, то підкресліть потрібне маркером або олівцем у самій книжці).
  • Малюйте фрагменти асоціативної схеми за знайденою інформацією, щоб запам'ятати її та виділити головне.
  • Після побіжного читання всього джерела інформації зведіть до купи всі фрагменти схем - перемалюйте їх у тому порядку, щоб знайдені матеріали мали логічний та послідовний характер (підсумок роботи).

Категорія: Записник учителя | Додав: Тетяна (22.12.2009) | Автор: Тетяна E W
Переглядів: 581 | Теги: Читання | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Методичний портал


Теги

Ми відвідуємо...
Страна Мастеров

Природа і ми

Афоризми

Архів записів


Copyright MyCorp © 2024