П`ятниця
03.05.2024
03:37
Вітаю Вас Гость
RSS
 
ПЕРША ВЧИТЕЛЬКА
Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Форма входу

Меню сайту

Категорії розділу
Початкова освіта [9]

Нас відвідують...

Статистика
Total users: 1034
Зарег. на сайте
Всего: 1034
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0
Из них
Администраторов: 1
Модераторов: 1
Проверенных: 0
Обычных юзеров: 1032
Из них
Парней: 114
Девушек: 920

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Методичне об'єднання вчителів початкових класів » Початкова освіта

Обдарована дитина
Як виростити геніальну дитину Хочете виховати обдаровану дитину? Тоді скористайтеся порадами Девіда Льюїса, який узагальнив досвід тисяч родин, де є обдаровані діти.
Я відповідаю на всі питання дитини наскільки можливо терпляче і чесно.
Серйозні питання і вислови дитини я сприймаю серйозно.
Я поставив стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
Я не лаю дитину за безладдя в її кімнаті або на столі, якщо це пов'язано з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
Я надав дитині кімнату або частину кімнати винятково для її занять.
Я показую дитині, що її люблять такою, яка вона за її досягнення.
Я доручаю дитині посильні обов'язки.
Я допомагаю дитині будувати її власні плани і приймати рішення.
Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.
Я допомагаю дитині покращити результат її роботи.
Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми з різних соціальних і культурних верств.
Я встановлюю розумний стандарт поведінки і стежу, щоб дитина його дотримувалася.
Я ніколи не говорю дитині, що вона гірша, ніж інші діти.
Я ніколи не караю дитину приниженням.
Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для її улюблених занять.
Я привчаю дитину мислити самостійно.
Я систематично читаю дитині.
Я привчаю дитину до читання з раннього дитинства.
Я спонукаю дитину вигадувати історії, фантазувати.
Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.
Я знаходжу час щодня, щоб побути з дитиною наодинці.
Я дозволяю дитині брати участь у плануванні сімейних справ і подорожей.
Я ніколи не дорікаю дитині за помилки.
Я хвалю дитину за вивчені вірші, оповідання і пісні.
Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
Я розробляю практичні експерименти, щоб допомогти дитині більше взнати.
Я дозволяю дитині грати з усяким мотлохом.
Я спонукаю дитину знаходити проблеми і потім вирішувати їх.
У заняттях дитини я знаходжу таке, що гідне похвали.
Я не хвалю її безпредметно й нещиро.
Я чесний в оцінці своїх почуттів до дитини.
Не існує тем, які не можна обговорювати з дитиною.
Я даю дитині можливість дійсно приймати рішення.
Я допомагаю дитині бути особистістю.
Я допомагаю дитині знаходити телепрограми, які заслуговують на увагу.
Я розвиваю в дитини позитивне сприйняття її здібностей.
Я ніколи не відмахуюсь від невдач дитини, говорячи: «Я цього теж не вмію».
Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.
Я вірю в здоровий глузд дитини і довіряю їй.
Я намагаюся, щоб основну частину роботи, за яку взялася дитина, вона виконувала самостійно, навіть якщо я не впевнений у позитивному кінцевому результаті.
Якщо ви згодні з 20 % цих порад, то, імовірно, над іншими треба ще подумати. Але якщо вони вас влаштовують цілком або хоча б на 90 %, мабуть, вам треба трохи остудити виховний запал і надати більшу волю як собі, так і дитині.

За матеріалами "Сучасної енциклопедії виховання"
1


Джерело: http://mir-shkola.ucoz.ua/publ/batkam/piznavajte_sebe_i_svoju_ditinu/jak_virostiti_genialnu_ditinu/10-1-0-67
Категорія: Початкова освіта | Додав: Тетяна (26.09.2010)
Переглядів: 430 | Теги: обдарована дитина | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Методичний портал


Теги

Ми відвідуємо...
Страна Мастеров

Природа і ми

Афоризми

Архів записів


Copyright MyCorp © 2024