Гуманне ставлення до людей з фізичними вадами.
Під час зустрічі з людиною,
що має фізичні вади, ти:
1.Будеш сміятися. (+, —)
2.За потреби запропонуєш свою допомогу. (+, —)
3.Не будеш звертати уваги. (+, —)
4.Показуватимеш пальцем у бік цієї
людини. (+, —)
5.Під час спілкування намагатимешся не звертати уваги на її вади. (+, —)
Корисні й шкідливі
звички та їх вплив на здоров'я.
1. Шкідливі звички це:
а) читання
книжки в ліжку;
б)збирання марок;
в) довготривале
сидіння перед телевізором;
г) малювання.
2. Тютюн, алкоголь, наркотики — це:
а) користь
для здоров'я;
б)руйнація організму і нівечення життя;
в) можливість
стати дорослим.
3. Правильно сидіти на стільці треба:
а) зігнувшись;
б)рівно;
в)підклавши ногу під ногу.
4. Якщо виросли нігті, то їх треба:
а) обгризти;
б)обрізати ножицями;
в) обламати.
5. Якщо тобі дали якесь прізвисько, то треба:
а) кинутися
битись з кулаками на образника;
б)зробити вигляд, що це стосується не
тебе;
в)заплакати;
г) сказати
про це дорослим.
6. Телевізор треба дивитися:
а) сидячи;
б)лежачи;
в) на
відстані чотирьох метрів;
г) на
відстані одного метра.
7. Корисні для здоров'я:
а) молоко;
б)вітаміни;
в) цигарки;
г) горілка.
Небезпечні
речовини:
отруйні,
горючі, легкозаймисті.
1. Токсичні речовини це:
а) бензин;
б) ацетон;
в) акварельні фарби;
2. Ацетон, розчинники фарб
використовуються:
а) для технічних труб;
б) для забави;
в) для будівництва;
г) як харчовий продукт.
3. Вплив токсичних речовин на організм:
а) небезпечні для здоров'я;
б) отруєння;
в) корисні для організму;
4. Токсичні речовини в побуті можуть використовувати:
а) діти;
б) дорослі
5. Самодопомога під час
отруєння токсичними речовинами:
а) терміново викликати лікаря;
б) повідомити дорослих;
в) прийняти ліки самостійно;
г) нічого не робити.
6. Чому не можна гратися
термометром?
а) бо це не іграшка;
б) за це будуть сварити батьки;
в) бо
термометр містить у собі отруйну речовину.
7. До легкозаймистих
матеріалів належать:
а) пісок;
б) деревина;
в) тканина.
8. Якщо знайшов удома невідому речовину у пляшці,
то ти:
а) відкриєш пляшку і спробуєш речовину на запах;
б) наллєш
собі речовину у долоню і понюхаєш її;
в) не
відкриватимеш пляшку, а запитаєш у дорослих, що в ній є (якщо тобі цікаво).
Джерело: http://myschool5.ucoz.ru |